Kızlar kan tahlillerim şöyle;
19 mayısta 140
21 mayısta 380
25 mayısta 2100
28 mayısta keseyi gördük.
Dün 3 haziranda yine ultrason için gittim kese yine var. Ama bir kaç kan tetkiki istedi standart. Beta da ekletmek istedim. Sonucum 8690 geldi.
Yani son beta değerim ile dünkü arasında 9 gün boşluk var. 2100 olan değerin en az bir 16.000 olması gerekmez mi? Randevum haftaya ama kafama çok takıldı. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?