Lavinyam06 Bir gece öncesinden vajinal fitil kullanacakmışım Nasıl oluyor işlem bu neden kullanılıyor bilgi verir misiniz
Nur67 Lavinyam06 canım ben ofis histeroskopi olmustum aynı sey mi bilmiyorum ama polip vs var mı ona bakıyorlar. Öncesinde bir şey kullanmamıştım
Sena1359 Lavinyam06 ben geçen hafta rahim filmi çekilmiştim gecesinde bana da Vajinal fitil kullandırdılar.. bunu ne için kullanıyorum dediğimde de rahim kanallarını açması için demişti canım
Busranur_mnts Lavinyam06 bilgim yok ama rahim ağzı açılsın diye olabilir rahme kamerayla girecekler diimi histeroskopi oydu galiba
Sena1359 Lavinyam06 ben geceden gitmiştim hastaneye hemşire eline beyaz renginde sıvı bir ilaç alıp afedersin içime yaydı onu hiç bi şey hissetmedim yani.. o rahimi ve kanalları temizliyormuş ilacını ismini bilmiyorum canım göstermedi kendi sürdü
Sena1359 Busranur_mnts aynen ben anestezi istemedim mesela anestezili yapıyoruz dedi her devlet farklı demek ki
Lavinyam06 Miinikkuss bir hafta 10 gün kadar lekelenmem oldu… Estrofem başlamıştı işlemden sonra bana doktorum o bittikten bir hafta sonra oldum. 10 Haziran da Histereskopi oldum 8 Temmuz da adet oldum
Nur67 Miinikkuss bende sadece bakıldı bir şey var mı diye çok şükür bir sıkıntı çıkmadı o yüzden işlem yapılmadı bakıldığı için, lekelenme 2 gün sürdü ve bitti