Merhaba kızlar acil yorumlarınızı bekliyorum bugün 39+0 şehir hastanesine kontrole gittim doktor alttan muayene yaptı sormadım da ama bebeğim daha gerideymiş diye baktı eve geldıkten sonra hafif bir kahve rengi akıntım oldu bu durumu yaşayıp en kısa sürede doğuma gideniniz oldu mu