denizuhal telaslanmayin henüz çok erken. 24. Haftaya kadar hissedersiniz. Daha çok güçsüz kolu bacağı 4 haftaya güçlenir karnım yarilcak sanıyorum bazen ben 🤣🤣🤣 ama 20. Haftalarda bende sizin gibiydim hatta hastaneye gittim korkudan çok şükür birsey yok dedi doktor. Sizin de yoktur. Birde günün çoğunu uyuyarak geçiriyor şuan. Az saha sabır. 🫠