Mervesunerr Merhaba arkadaŞlar bebeğin kilosu bugünki kontrolde 3.500 çıktı korkuyorum açıkcası 🥹 doktor fazla iri önden gidiyor dedi umarım bir sorun yaşamam bu haftalarda bebeği bu kiloda olan varmı aranızda
49411995 Mervesunerr merhaba benim ilk gebelik öyle idi 37 de sezeryana alınmıştım ama kg dolayı değildi suyu fazla idi 37 de 4 kg olarak dünyaya geldi şimdi de ikinciye hamileyim 33 haftalıkken gittiğimde 2700 idi şimdi kaç oldu bilmiyorum yarın gidicem bakalım sanırım benim bu bebek de önden gidiyor ama ilk gebelik gibi değil
Mervesunerr 49411995 aa benimde 33de 2700 çıktı tam hep önde gidiyor demişti doktor. Ama ben artık korkuyorum çünkü nst de sancı çıktı doktor sancıların başlamış dedi umarım 10 gün kadarda bekler çünkü en azından 37 girmeyi isterm🥹
49411995 Mry2020 yok hayır yoktu şeker vs hiçbir şey çıkmamıştı ikinci gebeliğimde hiç bir şey yaptırmadım mesela birinci gebelik de hep detaylı ultrason iki kere felan suyu fazla diye gelişimi önde diye bütün testleri yaptırdım bunda da tam tersi hiç bir şey yaptırmadım
49411995 Mervesunerr valla benim de ağrım baya vardı bugüne randevu vardı ama iptal etmişler bayram sonrasına ancak verdiler randevu bakalım ne olacak bende bekliyorum diyorum en azından haziran bitse öylr yapsam ama şuan da bile çıkmasını istiyorum o derece rahatsız oluyorum