Arkadaşlar hastane çantası hazırlayacağım bir kaç hafta sonra. Geçen birisi dedi ki hemşireye sakın güzel bir takım verme çünkü bebekler ilk doğduklarında simsiyah bir kaka yapıyor ve kıyafete geçiyor. O leke de asla çıkmıyor dedi. İlk kez böyle bir şey duydum. Sizin bebeklerinizde böyle bir durum oldu mu? Güzel olmayan bir hastane çıkışı mı vermeliyim yani