İlk gebeliğimde erken haftalarda Vajinal ultrason sonrası düşük yaşadım doktor söylemişti ama sağlıklı durmuyor diye eve gidince kanamam oldu düşük yaptım. Bu biraz ben de travma oldu açıkçası şu an sekiz aylık hamileyim hiç alttan muayene olmadım. Doktorların hepsi onunla bir alakası olmadığını söyledi zaten sağlıklı bir genelik değilmiş bana öncesinde söylemişti ama yine de gönlüm el vermedi alttan muayeneye. Sana da tavsiyem hemen gitme zaten artık ayda bir veya iki ultrason sürecine gireceksin en azından 2-3 hafta daha bekleyip bebeğin daha net görürsün belki kalp atışlarını da duyarsın.