Bende bu yüzden 5.haftamda acillik olmuştum. acildeki doktor böyle başladıysan böyle gider demişti 🥲 ilk 3 ay zorladı maalesef birde kabızlık oluyordu bende. Duph… kullanmaya başlamıştım doktor önerisi ile. 2.trimesterda yoluna girdi. Gayet düzenliydi gaz vs de olmuyordu ama 3.trimester ile geri döndü kabızlık maalesef. Yediklerinize dikkat edin bol bol kefir ve su tüketin. Lifli gıdalar tüketmeye özen gösterin. Umarım çabucak bu sorunlarınız geçer♥️