melikegkbltt__ Kızlar bebiş büyüdükçe göbek deliğinde genişleme olması normal mi acaba,ilk gebeliğim biraz acemilik tedirgin oldum ister istemez🤭
Miniboy melikegkbltt__ bu spruyu doktoruma sormuştum😃 kaşınma ve gerilmede oluyordu normal daha göbek deliğin açılacak dışarı şeklinde bile şekillenebilir demişti😂
SuEr_Tu1512 Parinas Benim ilk gebeliğimde de böyle bişey olmdı, şuankinde de olmadı. Birde bazılarında göbeğinde çizgi oluyor bende o da yok🤷♀️
Parinas SuEr_Tu1512 dışarı çıkma bende de olmadı ama çizgi oldu. Sonra soluyor zaten. Her gebelik her bünye farklı işte
melikegkbltt__ SuEr_Tu1512 evet yaklaşık 2-3 haftadır çizgiler vardı ama ekstra olaraktan göbek deliğinde genişleme fark ettim bugün biraz değişik hissettim açıkçası 😂😂🌸