ozzbsb Merhabalar arkadaşlar, ben ikiz sezaryen doğum yapalı 2 ay oldu ama kanamam hala devam ediyor. Evet çok yoğun değil ama kanama halen var. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba
Melikekrky ozzbsb ilk doğumumdu 7 aylık oldu bebeğim 2 ay boyunca kanamam sürdü 2 ay sonunda kendiliğinden bitti yine de doktora görünün bi