Gayette iyi kilosu benimde 32 hafta 1752 di kilosu 33+5gittim 2100gr olmuş son haftalar kilo alıyorlar her bebekte bir değil bizim bebeklerimiz minyon benim doktorum senin bebeğin minik bebek bu herkesin aynı olcak die bişy yok düzenli kilo alması önemli oyüzden böyle şeylerle kendini üzme strese girme sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻🙏🏻