bebeğim 9 günlük bugün sarılığı 19,5 çıktı fototerapi için yatışı yapıldı aşırı üzgünüm 😭 ilk günlerde meme tutmamıştı zor bela beslemiştik artık emiyor ama hala uyandırmakta güçlük çekiyoruz kendimi çok kötü hissediyorum düzgün bakamadım diye. aynı süreci geçirenler tecrübelerini yazarsa çok sevinirim