Şubat ayında 8 haftalık boş gebelik sonucu düşük yaptım vakumlu kürtaj oldum 4 kere adet gördüm kontrollerim normaldi 3 ay bekle tekrar düşüne bilirsin demişti doktor ben 4 adet bekledim ve denedim hamile değilim adet oldum bu durumu yaşayan var mı kaç ay olmazsa sıkıntı