ikievladaemanetci_ 5 haftalikta öğrendim kanama alanimin olduğunu, doktorum ikiz gibi görünüyor dedi yani o kadar büyüktü, hemen progestan fitil kulandim ve başka ilaçta kullandim. Şuan 11 haftaliğiz ve geçen hafta kontrolde birazcik küçüldüğünü söyledi doktorum,ilaclarimi vakti vaktinde kullamam gerektiğini söyledi, bir ay yine kullanmam gerektiğini dedi. 16 haziran kontrolum var bakalim ne deyecek doktor umarim küçülmüştür( kötü şeyler düşünmeyin inşAllah hemen geçer doktorunuz ilac yazmadimi peki?