aşkolar daha 6 haftalık hamileyim şişkinlik çok var evet ama pantolonlarım olmamaya başladı bile bu şişkinlik geçiyor mu yoksa karın büyümeye de başlıyor mu bu kadar erken yani şişkinlik olsa sabahları olmaz gibi düşünüyorum sanki karnım büyüyor gibi geliyor