minikoglum
Canım sanki beni anlattın ben de 4gümdür Doğum yaptım sezeryan benim de sütüm aşmış kilo kaybettirmişim uyanmadı hiç acile götürdük o yol bana geçmedi,aç kalmış dediler hemen mama yapıp verdiler o korku o çaresizlikten eve dönerken mama aldık saati geldikçe mama verdim besledim rengi normale döndü, çocuğum sağlıklı olsun durumu iyi olsun mama da veririm üstelik benim eşim de dr canım asla öcü değil diyo mama sarılık değeri artıp organları zarar görse daha mı iyi diyo ,asla kimseyi takma dedi sütün artarsa ver artmazsa da mama veririz dedi,hiiiiiç üzülme ver mamayı sütün artarsa zaten bırakırsın,sağlıkla büyüt bebeğini 🥰