Busraerkemen Temmuz ayında doğum yapıp da slip kullanan var mıydı? Havalar çok sıcak oluyor özellikle Akdeniz bölgesinde. Dışarıda kullanılması sakıncalı gibi geldi ama evin içinde kullanan oldu mu, almakta tereddüt ediyorum.
Talentedmom Busraerkemen lohusa ve kanaman olacağı için rahat edemeyebilirsin kanaman bittikten sonra kullanırsın diye düşünüyorum
Busraerkemen Talentedmom klavye slip diye düzeltmiş :)) sling diyecektim. Bebekler için kullandığımız 😂
Talentedmom Busraerkemen he ben olayı çok yanlış anlamışım😀😀😀 yazın terletir bence benim doğum ağustosta vazgeçtim