Merhaba 5+4 haftalık hamileyim. Bugün ilk kez muayene oldum doktorum keseyi gördü çok şükür ama kese etrafında ufak bir kanama olduğunu söyledi ve ilaç verdi. Dikkat ettiğim sürece sorun olmayacağını söyledi ama ben biraz gerildim. Daha önce başına gelen oldu mu acaba korkmalı mıyım?