a-z09 Selam kızlar sizin bayram temizlikleriniz bitti mi benim hala var maalesef bebeğin daha 4 aylık bir yandan onunla uğraşıyorum bir yandan evi temizlemeye çalışıyorum çok zor gidiyor sizin nasıl
halitefe a-z09 bitemedi malesef küçük bir çocuğum var çalışıyorum olduğu kadar artık geçenlerde büyük bir temizlik yapmıştım o biraz idare eder heralde
Kitapkolik660_ a-z09 kızım 17 aylık bir yandan onla uğraşıyordum baktım sürekli pacamda ağlıyor eşimi aradım az önce kv aldı götürdü bende koltukları yıkadım camları falan her yeri sildim süpürdüm bitti şükür 🥲24 haftalıgım bu arada
2cocuk2kopek a-z09 bayramda herkes gidiyor bana gelecek kimse yok o yüzden detaylı bişey yapmadım sıradan normal temizlik bitti
a-z09 halitefe en azından siz biraz etmişsiniz ben iki odamı yaptım Bir salonum oturma odam mutfağım kalmış hala
a-z09 Kitapkolik660_ iyi çok şükür bitirmişsiniz bide hamile halinizle bitirir misiniz helal olsun size
Eslem2112 a-z09 iki çocukla bacımsu gözüm çıktı öyle söyleyeyim 😂😂belli bir süre yatak döşek çamaşır suyu yumuşatıcı görmek istemiyorum 😂
a-z09 halitefe keşke boş verebilsem ama eşimin babaannesine ben baktığım için büyük bizim evde olduğu için bütün misafirler bayramda bizde olacakları için boş veremiyorum maalesef 🥺
a-z09 2cocuk2kopek iyi o zaman şanslısınız benim eşimin babaannesi bizde olduğu için büyük olduğu için herkes geliyor bize maalesef
a-z09 halitefe siyah insan bu devirde güvenemiyor ki geliyorlar iki bez vurup parasını alıp gidiyorlar
halitefe a-z09 yok öyle düşünme işini iyi yapan birini bul başında beklersin zaten canına yazık yoksa
Deleted33000 a-z09 ben temizlik yaptım geri kirlendik zaten bayramdan sonra evimde tadilat olacak sonra gerçek temizlik yapacağım
a-z09 halitefe aynen ya dediğiniz gibi yapıyorum başında böyle durum yok deyip köşe temizlesin yani sonuçta parasıyla değil mi