Burcuxyz 7 haftalık hamileyim ve ben hergün her dk mide bulantısı çekiyorum ağzımın tadı yok hiç genelde ekşi yiyorum iyi geldiğini düşünüyorum benim gibi olanlar var mı aramızda ?
seyma281015 Burcuxyz 11 hafta 3 günlüğüm dün gece acillik oldum artık serum yedim kendime geldim. Bide ilaç verdi doktor bakalım inşallah faydası olur
Burcuxyz seyma281015 geçmiş olsun canım neden acillik oldun ki? Benimde tansiyonum çok düşük çokta halsizim çok arada enerjim oluyor
melegiminannesi Bennnn varım üzerine birde uykusuzlık ve halsizlik eklenince hayattan irtibatım kopuyor