Seherr ZuhalDurmus canım benim çoook geçmiş olsun üzülme allahtan hayırlısı buymuş demekki inşallah en yakın zamanda tekrar hamile kalıp bebeğini alırsın kucağına kendini üzüp strese sokma ömür boyu hiç çocuk sahibi olamayanlar var 😌 yemene içmene vitaminlerine dikkat et allah hayırlısını tekrar nasip eder 😇
ZuhalDurmus Seherr sağol canım. Evet hayırlısı buymuş diyorum bende yapacak bişey yok. Elimizden geleni yaptık ama olmayınca olmuyor. Günlerce yattım ve yatarken kasılmalarla düşürdüm. Ne yaparsan yap, yatsanda amudada kalksan gidecekse gidiyor. 😔
Heyecanlianne Hasretim Kendini hiç üzme Allah büyük Bende yaşadım aynısını baya baya kanamam oldu doktor kontrolünde geçti çok şükür Allah’a . Bol dinlen ve bol sıvı al Hastaneymişsin zaten bu çok iyi Allah evlatlarımızı sağ salım kucağımıza almayı nasıl etsin
Minnosunannesi Hasretim öncelikle aleyküm selam. Benim kanamam 8. Haftada başlamıştı yaklaşık iki ay devam etti ilk yoğun ve kırmızı renkteydi sonradan siyaha döndü . Proluton iğne vuruldum haftada bir çok şükür geçti. Şuan 24. Haftadayım o günleri düşündükçe diyorum keşke kendimi parçalamasaydım ömrü olan bi şekilde tutunuyor Allah yardım ediyor