Kızlar 19 haftalık gebeliğimi maalesef suni sancıyla sonlandırmak zorunda kaldım. Ben suni sancıdan çok korkuyordum size umut olmak için yazıyorum 8 kere sancı verildi hem dil altı hem vajinal şekilde. Verildiği an koridora çıkıp tempolu yürüdüm bazen büyük adımlar atıyordum açmak için hareketler yaptım ve hiç sancı hissetmedim adet ağrısından bile daha azdır öyle söyleyim. Bazı sancıdan sonra biraz yatakta beklesem hemen ağrısından giriyordu ama yürüyünce uzun uzun geçiyordu 8 kere aldım daha bir kaç gün sürer diye düşünüyordum sancı olmayınca ama birden bi ağrı girdi tuvalette iki ikınmaamla bebek geldi . Size tavsiyem yatmayın sürekli hareket edin ben bacaklarımı hissetmiyordum ama yine de yürüdüm kulağıma kulaklık taktım halay actım o şekilde daha tempolu yürüyordum. :)