Hepinize tek tek laf yetiştiremeyeceğim kusura bakmayın demek istediğimi anlamayanlar var benim sancılarım sık olsaydı göbeğim düşmüş olsaydı tamam
Nstde çıkan en küçük bir sancıda alttan bakıp açılman yok seni izleyelim diyorlar
Ben ilk defa gebeyim ilk deneyimim
Benim nstde sancı çıktı tamam alttan baktılar açılma yok neden o zaman ciğer geliştirici vurup turuncu hap verdi eve gönderseydi evet yapılan şeylerin zararı yok ben de diyorum ki herşeyi de kabul etmeyelim ne kadar da abarttınız yok eski çağdamıyız bilmem ne burda herşey paylaşılıyor fikir alıyoruz senin doğumun başlamış ve ya bebeğin kalbi durmuş bunlar istisna yazdığımı doğru anlayın önce