Kızlar 14+3 ün ve hafta sonundan beri kendimi daha iyi hissediyorum,mide bulantılarım hafiflemiş gibi.Kasık ağrım ve bel ağrım çok olmadı benim zaten.Gögüslerim halen dolu.Belirtiler hafiflediği için çok endişe etmeye başladım,sanki bir sakin gidiyor gibi her şey.Durduk yere endişe ediyorum her şey yolunda mı diye.Bebişi geçen hafta perşembe gördüm bayramdan sonra bir daha gideceğim.Belirtilerin hafiflemesi normal mi sizce ?