Busratgl 38 haftalık gebeyim bugün doktorum ultrasonda Kordon dolanmasi var dedi sizce normal doğum olabilir mi bu şekilde
sym0109 Ben de 39 haftayım bebeğin son 1 aydır boynundan 1 kat kordon geçiyor ama dolanmamış, şuan için normal doğuma engel değil diyor doktorum. Ama dolanırsa sezaryen olmanız gerekir diye düşünüyorum