Bebeğimi elimden geldiğince emziriyorum ama tek göğüsümden çok şükür doyuyor da ama bazen sütüm yetmiyor sabahları hiç uyumadan emdiği günler oldu öğleden sonra artık biberonla sağdıklarımdan vermek zorunda kaldım vs vs. Ve aşırı takmaya başladım eşim de kv de sürekli emecek o meme artık onun mama vermeyeceğiz vs diye o kadar darladılar ki o kadar taktım ki kafaya emzireceğim sütüm çoğalacak diye birden azaldı süt 😄 40ı çıkmadan regl olan var mı bu arada ben galiba regl oldum ve o yüzden azaldı diye düşünüyorum. Kesilecek diye de ödüm kopuyor zaten tek göğüsü sağıyorum ve çok düzensiz oğlum 40 günlük oldu bugün ve bir kaç gündür de aşırı huysuz uyumuyor vs geceleri özellikle yorgunluk da etkilemiş olabilir. Keşke diyorum bazen eşim bu kadar bilmese her şeyi de ben de kasmadan rahat bi analık geçirebilsem 😬😅