Kızlar selam 🖐🏼 Daha önce sezeryan veya normal doğum yapanlara soruyorum 🙂↔️ Misal diyelim ki ben sezeryan oldum. Sezeryandan sonra taburcu falan olucam. Neyse üzerimi değişebilecek kadar kendimde oluyor muyum ? Ona göre giyeceklerimi ayarlayacağım. Pijama takımı mı terliği mi falan 😂 Yani hastaneden pijama ile çıkacaksam ona göre birşeyler bakıcam. Ya da aynı soru normal doğum için de geçerli. Sonrasında üzerimi değiştirebilir miyim rahatça ? Yani bildiğiniz şalımı falan bağlayıp üzerimi güzelce giyinip hastaneden çıkacak hal oluyor mu ? Bu hisler nasıl bilmediğimden soruyorum 🥲🫶🏼