ulsytugce canim ben hayatimda tansiyon sorunu yasamamistim 16. Haftaya kadar , 16-20 arasinda malesef 14-10 15-11 gorduk alfamed basladik sonra normale dondu biraktirdi doktorum ama 30. Haftada bir atak yasadik su an riskli gebelik durumundayim 1 gece hastanede yattim perinatoloji takip edecekmis artik beni , ihmal etme hic tansiyonu inan bilsem boyle olacagini ilaci hic birakmazdim , tuzu tamamen azalt tansiyon cikaran herseyden stresten uzak dur 🥺 yaşadığım psikolojiyi asla anlatamam