Kızlar 32+3 çift yumurta ikizlerine gebeyim bugün doktor önlem amaçlı 4 doz ciğer geliştirici verdi 24 saat arayla ama doğumu 36. Haftada gerçekleştirecek önlem amaçlı vurmuş. Aklıma takıldı bu ciğer geliştirici iğne vurulunca 10 gün içinde doğum olması gerekiyor vs yazan var doğru mu yoksa bi zararı yok mu ? Tecrübeli anneler bilgilerini paylaşırsa çok sevinirim ilk gebeliğim.