burada bir anne ile karşılaşmıştım 2 sene önce 8 aylık bebeğini şeker sebebiyle kaybetmiş. Evet çoğımuzda şeker çıkmıyor ama ya varsa ve biz bilmediğimiz için önlem alamıyorsak. Bu riski bilerek yaptırmamayı anlamıyorum. Yapılan işlemlerin fayda zarar oranlarına bakalım lütfen. Rabbim bebeklerimize sağlık versin 🤲