Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı geçen hafta gitmiştik 2 kg demişti bugün de 2450 kg dedi 4 kg üstüne çıkmasın normal doğum için karbonhidrat dikkat edelim dedi aslında dikkat ediyorum da bir tırsmadım değil kilosu yüksek mi acaba belki yanılma payı vardır yani ultrason sonuçta 1 haftada 450 Gr alması enteresan geldi