Srylcnkya mayasını nerden aldınız? Minik toplar şeklinde oluyor. Cam yada plastik kaba koyuyorum. Üzerine kefir miktarını ayarlayarak süt ekliyorum. Üzerini peçete veya bez ile kapatıpkaranlık güneş görmeyen bi yerde bekletiyorum. Sonra metal olmayan bir elekten süzüyorum. Elekte kalan kefiride yine aynı şekilde yapıyorum