Ebrueren1 Merhaba 19 haftalık hamileyim bı kaç gündür idrarımda pembelik var ve bobregimde hafif ağrım var taş olmasından korkuyorum hamileliğinde taş yada kum döken varmı randevuma 1 hafta var daha.
byk0606 Beklemeden doktora gidin, yada doktorunuzla görüşün. Bende de taş oluştu gebeliğe bağlı ekstra takip ediliyorum şuan. Taşın kanalı tıkaması vs sıkıntı olabiliyor ve böbrek genişlemeside olmuş olabilir (bende oldu).