Nurellaaaaaaa1212 Prof. Dr. Ali Ekiz bir çok tavsiye aldım bunun üzerine iletişime geçtm. Temmuz ayı için henüz randevuları açılmadı ama kendisine gitmek istiyorum. Gideniniz var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız canlar
Guzelanne56 Nurellaaaaaaa1212 şu an kucağımda olan bebeğim için ona gitmiştim hayatım boyunca ben öyle harika bir doktor görmedim detaylı girmiştim hiç pişman değilim bir daha da olsan bir daha ona giderim doğuma yakın kafamda bir soru işareti vardı oysaki onluk bir durum değil doktorundam tatmin olmamıştım hemen onu aradım özel numarasını verdirttı asıstanıyla bana 15 dk telde anlattı harıka bırı
Nurellaaaaaaa1212 Guzelanne56 ay içimi cok rahatlattınız. Cok önemli detaylı usg benim için gerçekten cok arastırdım en samimi ve bilgini ali hoca geldi
Nurella30 Bende gittim muhteşem bir doktor samimi sıcak muayenehanedekı herkes cok ilgili ve ultra lüx hissediyorsun kenfinii cok iyiydiii