dero32 Evet gittik. Bebekle ilgili bi kaç sıkıntı dile getirmişti moral bozukluğu ile yazmayı unutmuşum kusura bakmayın ☺️yani olumsuz şey söylediği için değil ama benim çok hoşuma gitmedi. Çok uzun süre bekledik muayeneyi,içerde ben soru sorduğumda incelemem bitsin konuşuruz sonra dedi,ben kendisine geçici mi bu bulgular dedim yani evet dedi. Tavrı falan pek hoşuma gitmedi benim. Belki bize böyle bir zamanı denk geldi bilemiyorum