Kızlar hangi marka folik asit kullanıyorsunuz ?
EceMavi İlk 3 ay Folidoce kullandım.
EceMavi diofol
EceMavi neofol kullanmıştım
EceMavi 8 ay greenfol kullandım şimdi vitadevs diye karışık kullanıyorum içinde hersey var
petronix folik asit disinda baska bir set kullandiniz mi
folidoce
EceMavi ocean folat kullandım
Hamile kalmadan önce de favron kullanıyordum ona devam ediyorum.
EceMavi FolicUS plus kullanıyorum şuan
EceMavi folidoce ve diofol kullandım
Nghnnklcc ayni anda ikisini birden mi
Vinalac
Folbio yazmış doktorum onu kullanıyorum
Pregna omega verdi bana doktorum
Diofol kullanıyorum 5+4teyim
EceMavi hayır ayrı ayrı
EceMavi yok kullanmadım
EceMavi solgar folate faydasını gördüm