Merhaba hamisler Erzurum şehir hastanesinde doğum yapacak olan yapan doktorundan memnun olan var mı Tekirdağdan geldim Taner cama bakildim nasıl bı doktor buhara hastanesine de gittim ama ordada sezeryan sonrası suni sancı takıyorlar para verip acı çekmek istemiyorum.