Esin9494 genelde 20. Haftadan sonra cıkan tansiyon zehirliyor, yani gebelik zehirlenmesi deniyor. Benimde basından beri tansiyonum yuksek, doktorum kronik dedi yani tansiyonun varmış ztn dedi. Hafif bi ilaç verdi, sabah akşam iciyorum, cok dusurmuyor ama benide bebegşmide yinede koruyor. Alfamet adı, istiyosan bir sor doktoruna. 33 hafta olduk bi sıkıntınız yok elhamdulillah 🤗