Ada16 Merhaba elele madre park yatak anne yanı gördüm yorumu fazla siz beşik olarak ne tercih ettiniz, ahşap güzel görünnenler de var uzun süreli kullansın istiyorum
Supermom488 Ada16 eğer uzun süreli kullanmak istiyorsanız Park yataklar daha uzun kullanımlı oluyor benim çocuğum yok ama yegenlerimi ben büyüttüm 6 yaşına kadar kulandilar ahsap beşikler biraz büyüdüklerinde sigmuyorlar ve çıkmaya çalışıyorlar elleri kolları hep çarpıyor bende alacağım park yatak daha mantıklı geliyor
myangelson Ada16 Elele bonte. Madrenin bir üst modeli gibi birşey tek farkı ana kucağı var küçük bir beşiği yani bir de ona göre biraz daha büyük. 3 aydır kullanıyoruz çok memnunum
2cocuk2kopek Ada16 park yatak kesinlikle ilk doğumda ahşap aldım pişman oldum . Başkasına verdim direk
erikarpuz myangelson merhaba hışırtı yaptığını okudum bazı yerlerde sizin bu konuda deneyiminiz nasıl ?
myangelson erikarpuz yani hafif hışırtı var da rahatsız edici değil bence. Hışırtı sebebi de beşiğin içine konulan birşey var üzerine yatak konuluyor onun kumaşı yapıyor benim düşüncem
Hamide_00 Ada16 elele den aldım ben de park beşik oğlum 3 yaşında yatıyordu içinde daha şu an kendi yatağında uyuyor bazasında doğumdan sonra ikinci bebeğimi yatıracağım inşallah bence en uzun kullanışlı park beşik