zeynepergun-2502 Merhaba kızlar 7 haftalık gebeyim şuan özele gidiyorum ama devlettede takip olup doğumu devlette yapmak istiyorum bana önerebileceğiniz doktor varmı İskenderun devlet hastanesinde 🥰
Gulsumm_ Selin tertemiz e gidiyorum 11 haftalık oldum bnde doktordan memnunum Sonuç Serçelik ve ifakat hanımı da öneriyorlar birebir kendim gitmedim ama başından beri selin hanımla devam ediyorum.