Ay2203 Selam kızlar, yardımcı olursanız çok sevinirim. Ayliz ismi güzel mi? Kulağa zarif gelsin istiyorum. Büyüdükten sonra da zarif bir bayan ismi istiyorum. Ayliz Hanım… Yorumunuz için teşekkür ederim 🌹
fatmaanuurr22 Ay2203 bence çok güzel isim canım bizde kızıma isim seçerken düşünmüştüm ama eşim istememişti ☺️
S-nur1 Kızım olsaydı Ayliz koyacaktım aklımda olan tek isimdi çok beğeniyorum ama benim oğluş oluyor nasip olmadı 🌸😂
Bbusraa13 Ay2203 merhaba kızım iki yaşında adı ayliz çok duyulan isimle değil herkes çok beğenir ben çok seviyorum 🥰