Cicek_ Kızlar, şehir hastanesinde 2li tarama yaptırmak için randevuyu nasıl aldınız. Bugün kadın doğuma gittim. 182 den alıcaksın dedi. Ama takipli hasta kaydı oluşturulmamış diyor 182 yi arayınca. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
sadbut Cicek_ o sekilde alamazsınız ki düzenli komtrole gittiğiniz doktora gitmeniz lazım zaten kendisi önceden size kagıt veriyor diyolar ki ikili test icin tarih oluştur gidip anlattıkları yerden tarih alıyorsunuz sevk kagıdı gibi bişey vermislerdi bana daha ikili teste 1 ay vardı simdiden al hemen doluyor demisti doktor
Cicek_ sadbut kayıt açtık 182 yi arayarak alabilirsin dedi. Ama herhangi bir kağıt vermedi. O kağıtla ultrasonografi bölümüne mi, perinatoloji bölümüne mi gittin randevu almak için? Bayramdan sonra gideceğim inşAllah alabilirim.
sadbut Cicek_ oerinatoloji bakmıyor dediler bursa şehir hastanesine doktor bana kagıt verdi 2. Kattaki doopler ultrason yazan genel girişe gittim yeşil renkli ultrason görüntüleme alanına sıra alıp kagıdı verdim kendileri hesapladılar zatenyapma tarihini
Cicek_ sadbut çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için, bu şekilde açıklama yapmamışlardı bana, sağol 🥰