2girls1boymom bende ikiz gebeyim biberon emzik sağım makinası koydum,emzik ilk bir ayda vermeyin diyolar vermicem ama götürüyorum yinede, biberonu avent almıştım belki biberonla mama vermem şırıngayla veririm yada süt kaşığı aldırırım diye düşündüm,biberonu mamayı hazırlamak için kullanırız,mama almadım hastanede veriyorlar diye yada eczaneden aldırırım dedim hemen