Kızlar selam 16+5im dün prilam sabah iki tane ictikten sonra 5 kez bos mideyle kustum ve gun icinde lavabo harici yataktan kalkamadim dün acile gittim ve vucudum kusmaktan susuz kalmis serum verdiler idrarimda enfeksiyon cikmis enfeksiyon ilaci verdiler prilam kullaninca kendimi cok halsiz ve yorgun hissediyorum bugun idrar kulturu verdim ve mide icin bitkisel bir ilaca basltti doktor cok yoruldum bebegime bisey olucak diye cok korkuyorum ne yapicam bilmiyorum😥😥😥