Merhaba kızlar şimdi ben ekimde nasip olursa doğum yapacağım ve ikizlerim kreşe başlıyor ekimde küçük oğlum kalıyor sadece onuda doğum yaptığımda yanımda kalsın istiyorum beşiğin içinde uyur hastanede oluyor zaten eşim zaten ikizlerle uğraşacak kreşe götür getir bide beni arar diye yanımda götürmek istiyorum 3. Sezeryen doğumum olacak ama hemen iyileşirim çünkü bundan önceki doğumumda hemen ayağa kalktım iyileştim çok hızlı tabi her kadının bünyesi farklıdır hemşirelerde çok iyiler onlarda ilgilenir hem ben doğum yaparken eşim ben bakarım diyecek biliyorum ama o daha küçük Oyüzden yanımda istiyorum onu aklım kalacak yoksa onu doğururkende abilerini düşünmeden edemiyordum ama ikizler büyüdü yine aklım onlarda kalacak biliyorum ama kreşe gidecekler zaten canları sıkılmayacak küçük oğlum benle olsun istiyorum 😏