Oğlum iki yaşına girmek üzere ama hala gece beslenmesi var biberon veriyorum maalesef nasıl bırakabilirim bunu . Akşam tam yemek yediği zaman gece bir kez kalkıyor sadece ama yemediğin de iki üç kez kalkıyor . Bide çok erken uyanıyor ya 6.30 ta 😒😵💫🥴