Sat 14 Mayıs , yumurtlama 24 Mayıs gördüm çatlama 25 Mayıs değerlendirdim , birde birgebeningünlüğü sayfasından infertil jel + 20 sn kuralını hep uyguladım . 11 ay deniyoruz olmadı . Daha önce bir kürtajım oldu .. hormonlarım iyi sadece çikolata kistim var 2,7cm başka bir sorun yok çok şükür. Akşam erken gebelik testi yapacağım markası : prodictor early dua edin bana hayırlı güzel haber alayım 🌸