Oğlumda da vardı bence emerken çok zorladı onu ama doktorlar nedense çok önemli değil dediler sonra bir gün oyun oynarken galiba düştü ve orası yırtıldı doktora gittik apar topar doktor güldü bize neden geldiniz der gibi biz sanıyoruz orüsı dikişlik ama o kendi hallolmuş dedi yapılacak bir şey yok dediler doktorun tavsiyesi önemli ben iki doktora sordum ikisi de önemli değil kesmeye gerek yok dedi