Btl42 benimde aynıydı canım abartmıyorum bebek ilk oluşumundan beri kafası ve kendisi hep aşağıdaydı kanamam oldu prostan kullandım erken doğum riskin var dediler bi tuvalet bi yatak dediler hiç umrumda olmadı şuan 36 haftalık hamileyim zaten aşağıdaydı iyice aşağı düştü yürüyemiyorum artık bünyeden bünyeye değişiyor aşağıda olup olmamasınçok takma kafana doktronu dinle