Afirel Tazeannecik01 ben 30. Haftaya kadar kusmustum insalah geçer sizin yoksa çok kötü oluyor özellikle sabahları
Nisaacarr Tazeannecik01 ben 38. Haftadayım hâlâ kusuyorum ama önceki haftalara göre çok çok azaldı buna da şükür mahvoluyordum önceden
melsaanne Bende 21 haftalık oldum geçenlerde prilam bitince almayı unutmuşum bırakabilir miyim acaba diye 1 gün içmedim kusmaktan içim dışıma çıktı 😒 oğlumda da 9 ay kusmuştum belki bu kısa sürer dedim ama yok vücudum bebeği kabul etmiyor 😸
Tazeannecik01 melsaanne ayni şeyi bende yaşadım dun prilam içmedim acaba kusmam bitmismidir diye bugün sabah kusarak uyandim
Afirel Tazeannecik01 benimde aynısıydı sarı su mahvediyordu özellikle öksürünce ve hapşırınca kusuyprdum mutlaka
Begum_96 Tazeannecik01 yalnız değilsin 19 a giriyorum hala akşamları kusuyorum,ve yaptığım yemeği yiyemiyorum midem bulanıyor 🥹